SUMMER SALE

פריט שני ב 50% הנחה על כל האתר

משלוח מהיר עד 3 ימי עסקים!

מותג התכשיטים המוביל לגברים שמבינים סטייל בכל גיל

דף הבית » המגזין שלנו » מותג התכשיטים המוביל לגברים שמבינים סטייל בכל גיל

MACHO MAN, מותג התכשיטים המוביל לגברים, מאפשר גם לך, גבר בכל גיל, ליהנות מקולקציית תכשיטים שגברים אוהבים.

תכשיטים לגבר הפכו בשנים האחרונות לאביזר אופנה נפוץ ויש שיאמרו הכרחי, כאשר יותר ויותר גברים בכל הגילאים עונדים על עצמם תכשיט כזה או אחר, מטבעות ועגילים, דרך צמידים לגבר, שרשראות, טבעות ועד שעונים עם המון סטייל.

MACHO MAN – מותג תכשיטים לגבר

בחברת MACHO MAN, מותג התכשיטים המוביל לגברים, לקחו את תחום התכשיטים לגבר, צעד אחד קדימה ומאפשרים לכל הגברים שביניכם ליהנות מהיצע גדול ומרשים של תכשיטים מעוצבים, ביניהם, תכשיטים בעיצוב אישי עם או בלי חריטה. בקולקציית התכשיטים של MACHO MAN תוכלו למצוא:

  • צמידים מעוצבים לגבר הכוללים: צמידי מתכת, צמידי עור, צמידי בד וצמידים משובצי אבן חן
  • שרשראות מעוצבות המיוצרת מפלדת אל חלד, כסף טהור וחרוזי אבן – עם או בלי תליון
  • עגילים בעיצובים אופניים המיוצרים מכסף טהור – כולל דגמים עם תליון
  • טבעות מעוצבות המיוצרות מחומרי גלם איכותיים בשלל צבעים

בנוסף, קולקציית התכשיטים של MACHO MAN כוללת שעונים עם המון סטייל וארנקים איכותיים מעור אם אפשרות חריטה.

החברה הוקמה בשנת 2018 ותוך פרק זמן קצר ביססה את עצמה כמותג מוביל בקטגוריית תכשיטים לגברים בישראל, וזאת לנוכח הסגנון העיצובי המרשים של מוצרי החברה. לכל סוגי התכשיטים המשווקים על ידי החברה, תוכלו להוסיף חריטה ולהפוך את התכשיט לאישי יותר, ייחודי יותר ומרשים הרבה יותר לכל גבר.

תכשיטים לגברים שנשים אוהבות

הפופולאריות לה זוכים התכשיטים המעוצבים לגברים של החברה, נובעת בין היתר מהעובדה שמוצרי החברה אהובים באותה מידה על שני המינים, גברים ונשים כאחד. הגברים שבינינו, אוהבים את הסגנון והייחודיות של המוצרים ואילו הנשים אוהבות לראות את הגבר שלהן משקיע בעצמו ובוחר לעצמו את התכשיט הטוב ביותר (בדיוק כמו שהוא בחר בהן)…

סיבה נוספת לפופולאריות של מוצרי החברה, קשורה לאיכות המוצרים, כאשר כל תכשיטי החברה מיוצרים מחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות גבוהה לאורך זמן. בנוסף, תכשיטי החברה מתאפיינים בעיצובים מודרניים ועדכניים המתכתבים עם כל הטרנדים הבולטים של תעשיית האופנה והאקססוריז העולמית.

מעבר לכך, נחזור ונדגיש שמוצרי החברה ניתנים לחריטה ועיצוב אישי, כאשר אתם בוחרים את הסגנון העיצובי של התכשיט, את הצבע המועדף עליכם וכמובן את נושא החריטה ההופכת את התכשיט לאישי וייחודי יותר לכל גבר.

את מוצרי החברה תוכלו לרכוש בדוכני המכירה הפועלים בראשון לציון – קניון עזריאלי ראשונים, חיפה – גרנד קניון, מודיעין – קניון עזריאלי. כמו כן, תוכלו לרכוש את מוצרי החברה באתר המכירות המקוון ובשני המקרים ליהנות מיתרונות השירות הבאים:

  • אספקה מהירה – מזמינים והתכשיט מגיע עד אליכם במסגרת שירות משלוחים מהיר לכל חלקי הארץ
  • אחריות מותג – אחריות על כל מרכיבי התכשיט בהתאם לתנאי ותקופת האחריות
  • עיצוב בלעדי – אפשרות לבחירת סגנון עיצובי של דגמים מובילים בכל קטגוריית מוצר
  • חריטה בעיצוב אישי גם בסניפים וגם בחנות המקוונת

באתר המכירות של החברה, ממתין לכם מגזין תכשיטים לגברים, בו תוכלו לקרוא על כל הטרנדים והחידושים בענף התכשיטים לגברים, להיחשף למוצרים החדשים והייחודים של החברה ולהישאר מעודכנים בכל מה שצריך לדעת על תכשיטים לגברים.

חדש! מועדון הגברים של MACHO MAN – הצטרפו עכשיו למועדון הלקוחות הכי גברי שיש וגם אתם תוכלו ליהנות ממגוון רחב של הנחות והטבות לאורך כל השנה. בנוסף, תוכלו לקבל מאיתנו עדכונים לגבי קולקציות חדשות, מוצרים חדשים וכדומה.

מאמרים נוספים